המפגש הראשון שלי עם פילאטיס מכשירים

המפגש הראשון שלי עם פילאטיס מכשירים – במשך שנים כל האנשים מסביבי אמרו לי, כמעט בכל יום, עד כמה חשוב לעשות ספורט. מי מאתנו לא יודע את זה? הרי כולנו מבינים שחיים בריאים יותר אלה חיים שבהם אנחנו אוכלים בצורה סבירה, לא מעמיסים יותר מידי על הגוף וגם טורחים לעשות פעילות גופנית.

יחד עם זאת, אני מודה שלא ממש הצלחתי לסגל לעצמי את השגרה הזאת בחיים. החיים שלי הרבה יותר מידי עמוסים באינספור משימות, בין אם זה הילדים, המשפחה או העסק שאני מנהלת.

כתוצאה מכך, בלי ששמתי לב איך זה קורה, גם אני הגעתי לנקודה שבה אני מתנהגת בדיוק כמו הרבה מאוד אנשים אחרים: אני פשוט לא זזה. בנוסף, העידן המודרני שבו אנחנו חיים לא ממש מסייע בעניין הזה, כי עובדה שהיום אפילו בשביל לעשות קניות בסופר אני לא באמת חייבת לצאת מהבית.

לכן היה לי ברור לגמרי איך הגעתי לנקודה שבה אני בקושי זזה, משמינה ובעיקר סובלת מאינספור סוגים של כאבים. בכל יום הכאב רק הלך והתחזק, ומה שהיה עוד יותר מדהים, זה שבכל יום כאבו לי עוד ועוד שרירים בגוף. לכן, בסופו של דבר, ואחרי שיחות עם לא מעט אנשים, בחרתי לעשות משהו בנידון.

למה דווקא פילאטיס מכשירים?

האמת היא, שאני מוקפת באנשים שעושים פעילות גופנית. הילדים שלי עושים פעילות גופנית, בעלי עושה ספורט וכמעט כל אחד מהעובדים שלי עוסק בפעילות כזו או אחרת. לכן זה גם לא באמת היה מפתיע שכאשר התחלתי לדבר על הנושא עם כל האנשים שסובבים אותי, כל אחד מהם המליץ לי על ספורט אחר. כמובן שכל אחד המליץ לי על הספורט שבו הוא עוסק, אבל שום דבר לא נראה לי מתאים לי.

הבנתי בקלות את היתרונות של שחייה או של ריצה בחדר הכושר, אבל לא ראיתי את עצמי מתמידה יותר משבוע באף אופציה כזאת. בסופו של דבר, ישבתי יום אחד עם חברת ילדות שסיפרה לי על פילאטיס מכשירים.

אומנם יצא לי לשמוע בכללי על האופציה הזאת, אבל לא ממש ידעתי איך היא יכולה להיות קשורה אלי והאם זו אפשרות שאני יכולה להתאהב בה. יחד עם זאת, היה משהו באופן שבו החברה שלי סיפרה לי על הספורט הזה, שבאמת גרם לי לחשוב על כך ברצינות.

הבנתי שיש בספורט הזה כל מה שאני יכולה לצפות לו: עדינות לצד אפקטיביות. זה ספורט שזורם עם הגוף ומתאים את עצמו לכל מתעמל, כך שהיה לי ברור שאני רוצה לנסות זאת. זה גם היה הרגע שבו התחלתי לחפש מורות טובות לפילאטיס מכשירים, כי היה לי ברור שאני רוצה לעשות את זה עם מישהי שאני סומכת עליה.

אני שייכת לאותם האנשים שאם אני מרגישה לא בנוח בזמן הפעילות הגופנית, אין שום סיכוי שאוכל להתמיד בה. לכן התחלתי לעשות מחקר רציני בתחום וכך, למעשה, הגעתי אל עופה הובר – מורה לפילאטיס ולפילאטיס מכשירים.

חוויה לגוף ולנשמה

אני מודה שבשיעור הניסיון הראשון שקבעתי עם עופרה, הייתי נרגשת. באתי עם הרבה מאוד ציפיות והמטרה שלי הייתה למצוא ספורט שבאמת אוכל להתמיד בו. לכן, כבר כשראיתי את עופרה ואת החיוך שלה, הרגשתי שעשיתי בחירה נכונה.

היא הייתה מאוד מנוסה והתחושה הכללית שלי הייתה שהיא כבר ראתה לא מעט מתעמלים חדשים. היא אפילו לא התרגשה יותר מידי כאשר נתתי לה את הנאום שלי על חוסר התמדה ועל הסלידה שלי מספורט.

להפך, היא חייכה והציעה שפשוט נתחיל לעבוד, וכך היה. זה היה המפגש הראשון שלי עם פילאטיס מכשירים, ואני מודה שכבר אחרי השיעור הראשון ידעתי שהגעתי אל הנוחה ואל הנחלה. היה לי ברור זה הספורט הנכון לי, וההוכחה לכך הייתה שמיד קבעתי עוד ועוד שיעורים.

מי היה מאמין שאני, עם כל ההתנגדות שלי לפעילות גופנית, אצליח להתמיד כל כך הרבה זמן בפעילות גופנית! לכן זה לא מפתיע שמאז, כל מי שמבקש ממנה המלצה על ספורט שאפשר להתמיד בו, מיד שומע ממני על עופרה הובר ועל פילאטיס מכשירים.

פעילות גופנית ששווה את ההשקעה

אני בהחלט מודה שכמו הרבה מאוד דברים אחרים בחיים, גם פילאטיס מכשירים זה משהו שצריך להשקיע בו כסף. לכן ברור מדוע זה היה עוד תירוץ נהדר בשבילי לאורך שנים, כי מה פתאום שאני אשלם כדי לעשות פעילות גופנית ועוד לסבול? יחד עם זאת, במקרה של פילאטיס מכשירים אצל עופרה הובר, גיליתי שזה לא כך. ראשית, גיליתי שאני בכלל לא סובלת אלא נהנית, ושנית, גם הסתבר לי שזה לא כל כך יקר.

לכן, אם גם אתם תוהים האם לא הגיע הזמן שלכם לעשות פעילות גופנית, ואם אתם מחפשים את הפעילות הנכונה לכם, למה שלא תפנו אל עופרה? היא מעבירה אינספור סוגים של שיעורי פילאטיס, ומהניסיון שלי, היא בחירה נהדרת לכל אחד!

המפגש הראשון שלי עם פילאטיס מכשירים