השינוי שהפילאטיס הביא לחיי

השינוי שהפילאטיס הביא לחיי – מאז שהקמתי את העסק הפרטי שלי לא באמת היה לי זמן. לא היה לי זמן לחיי חברה או לכל התחביבים שלי, כמו בישול ואפייה, מה שגם הוביל להזנחה כללית בגוף ובנפש. אומנם זה נכון שכל מי שהקים עסק יוכל להעיד על כך שלא פשוט  לנהל עסקים, אך מצד שני, היה לי גם ברור שהגעתי לנקודה בעייתית. היה לי ברור שאם אני לא עושה משהו בנידון ולא משנה את ההרגלים שלי, אני עלולה להיפגע מכך.

למעשה, התחלתי כבר להרגיש את השילוב הנורא בין כאבים פיזיים ובין דיכאון כללי, מה שהוביל אותי לחפש פתרון לעניין. כמה עוד אפשר להמשיך כך, במצב שבו החיים הם רק עבודה? בעלי כבר כמעט רצה לעזוב אותי והרגשתי איך כל הדברים יוצאים מכלל שליטה.

זה גם היה הרגע שבו החלטתי שאני צריכה לעשות שינוי, והבנתי שאולי פעילות גופנית תוכל לעזור לי. אני מכירה לא מעט אנשים שעושים פעילות גופנית על בסיס קבוע, והאמת היא, שכולם תמיד מספרים רק דברים טובים על העניין הזה.

מצד שני, איך פתאום, בגיל ארבעים ומשהו, מתחילים לעשות פעילות גופנית? ואיך מכניסים את העניין הזה לשגרת החיים? לא היה לי ברור איך אפשר לעשות זאת וגם לא היה לי ברור מאיזה ספורט בכלל להתחיל.

פעילות נעימה שמובילה לתוצאות

כשהתחלתי לחפש את הפעילות הגופנית הנכונה לי, היה לי ברור דבר אחד: אני לא רוצה משהו אגרסיבי. אני לא רוצה ספורט שבמקום לעזור לי יגרום לי לעוד ועוד כאבים, ולכן התחלתי לבדוק מה יכול להתאים לכם.

האם שחייה זו בחירה נכונה? האמת היא, שבעבר מאוד אהבתי לשחות, אבל לא ראיתי את עצמי לוקחת את כל הציוד הנדרש, שלוש פעמים בשבוע, ומפנה לעניין הזה כל כך הרבה זמן. בסופו של דבר, ואחרי לא מעט דילמות, הבנתי שאולי שיעורי פילאטיס יוכלו להתאים לי.

מכל מה ששמעתי על הספורט הזה הבנתי שמדובר על פעילות גופנית נעימה, לא אגרסיבית מידי, אך כזו שבאמת מובילה לתוצאות. ניסיתי לחשוב מהן למעשה המטרות שלי, וכך הבנתי שאני רוצה לרזות ולעצב את הגוף, אך מעל לכל אלה, אני רוצה פשוט להרגיש טוב.

אני רוצה ספורט שאוכל להתמיד בו ואני רוצה ספורט שיאפשר לי להתרכז במה שאני מתעלמת ממנו כבר שנים: בעצמי. כך קרה שהחלטתי לעשות שיעור ניסיון בפילאטיס, והאמת היא, שאני ממליצה על כך לכל אחד.

עופרה הובר – הדרך שלי לפילאטיס

עשיתי חיפושים רבים באינטרנט והבנתי שיש לא מעט מורות טובות לפילאטיס, וחלק מהן עובדות באזור גבעתיים. היה לי ברור שאני מחפשת מישהי כמה שיותר מנוסה, וגם היה לי ברור שאני רוצה למצוא מורה שיהיה לי נוח להגיע אליה. אם אצטרך להתחיל לבזבז שעות ארוכות בדרך לשיעורי הפילאטיס שלי, הרי ברור שלא אוכל להתמיד עם העניין. לכן רציתי לבחור מישהי שנמצאת בגבעתיים, וכך קרה שהגעתי אל עופרה הובר.

האמת היא, שכבר מהרגעים הראשונים היה לי ברור שאני במקום הנכון, כי היא הייתה מאוד נעימה ואדיבה. ניסיתי להסביר לה עד כמה כל קשר ביני ובין ספורט הינו מקרי לחלוטין, אבל היא לא ממש התרשמה. מיד התחלנו לעבוד ביחד ואני חייבת לציין שכבר אחרי השיעור הראשון הבנתי שבחרתי את מה שנכון לי.

פילאטיס, מהניסיון שלי, זו דרך נפלאה להזיז את הגוף ולחזק את השרירים השונים, אך כל זה מבלי לעשות את הדברים בצורה אגרסיבית מידי. לכן ברור מדוע הצלחתי להתמיד בעניין הזה, ואני מציעה לכל אחד לעשות זאת. יש משהו מושלם בחיבור שלי לעופרה, ובנוסף, גם הפילאטיס עצמו מצליח לענות על לא מעט דרישות שלי.

מצד אחד, אני מזיזה את הגוף ומשפרת את העיצוב שלו, ומצד שני, אני פשוט נרגעת בכל שיעור כזה מחדש. קרה לי כבר לא מעט פעמים שהגעתי מאוד נסערת לשיעורי הפילאטיס שלי ודווקא אחרי השיעור ואחרי המאמץ הרגשתי הרבה יותר רגועה.

ספורט אלגנטי במחירים נוחים

עוד סיבה שבגללה פילאטיס זו הבחירה הכי טובה עבורי, זו העובדה שמדובר על ספורט מאוד אלגנטי שאינו עולה יותר מידי. השיעורים שאני עושה אצל עופרה הובר אינם יקרים ואני יכולה לעמוד במחיר הזה בקלות. מבחינתי זה מושלם, כי למעשה זה אומר שנגמרו לי התירוצים:

זה לא באמת יקר, זה מאוד נעים וזה נגיש לי. לכן זה לא באמת מפתיע אותי שהצלחתי להתמיד בעניין הזה כבר לא מעט חודשים. למעשה, ברור לי שכל עוד אני לוקחת שיעורי פילאטיס פרטיים אצל עופרה הובר, אמשיך עם העניין לאורך שנים.

לכן, אם גם אתם מחפשים ספורט שבאמת כדאי להכניס לחיים, שיעורי פילאטיס עם עופרה הובר הם הבחירה הנכונה. פעמים רבות אני מחכה בקוצר רוח לשיעור הפילאטיס הבא שלי, ואין לי ספק שזה יכול לקרות גם לכל אחד ואחת מכם, אז למה אתם מחכים? 

השינוי שהפילאטיס הביא לחיי