פילאטיס שיקומי יתרונות

פילאטיס שיקומי יתרונות – אין ספק שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, רבים מאתנו זזים הרבה פחות מידי. אנחנו מבלים שעות ארוכות מול המחשב ובסופו של דבר, כאבי הגב לא מאחרים לבוא. יש כמובן גם לא מעט אנשים שמבלים את רוב השעות שלהם במהלך היום בתנועה, תזוזה ואפילו סחיבה של משקלים כבדים. כל אלה מובילים לכך שנחוש כאבים נוראיים באיברים שונים כמו: כאבי גב תחתון, עליון או כאבי כתפיים ושכמות.

מה שמשותף לכל הכאבים הללו, זו השאלה מה ניתן לעשות בנידון. אם גם אתם סובלים מכאבים שונים, בין אם הם נובעים משעות ארוכות של עבודה מול המחשב ובין אם זה קורה בגלל בעיות פיזיות שונות או תאונה, כדאי שתדעו: פילאטיס שיקומי זו דרך נפלאה לשפר את המצב.

הפילאטיס השיקומי מאפשר לנו להעניק לגוף את התמיכה הדרושה לו, והוא עושה זאת בדרך עדינה ונעימה. בניגוד להרבה ענפי ספורט אחרים, במקרה של פילאטיס שיקומי אנחנו רואים שלא מדובר על ספורט אגרסיבי שעלול גם לפגוע, אלא להפך, הוא משקם ומחזק.

היתרונות הרבים של פילאטיס שיקומי

אתם מתלבטים האם פילאטיס שיקומי יוכל להתאים לכם יותר לעומת ענפי ספורט אחרים? כדאי שתדעו: כמעט כל האנשים שעשו שיעורי פילאטיס שיקומי לא הצטערו. הפילאטיס השיקומי מסייע בצורה בלתי רגילה והיתרונות שלו רבים:

  • הוא מתאים לכל גיל
  • הוא נעים ואינו אגרסיבי
  • הוא משפר את היציבה
  • האפקט שלו הוא לטווח ארוך אם מתמידים בו
  • התרגילים פשוטים
  • לא דרוש ניסיון קודם

ובנוסף, כמובן שאת התרגילים של הפילאטיס השיקומי כל אחד יוכל לעשות גם בביתו. לכן ברור מדוע עוד ועוד אנשים שסובלים מכאבים שונים בוחרים לנסות זאת. חשוב לדעת שזה לא משנה מה מביא אתכם לעשות פעילות גופנית כמו פילאטיס שיקומי וזה גם לא חשוב אם יש לכם ניסיון קודם בשיעורי פילאטיס או לא. מה שיפה שבספורט הזה זו העובדה שהוא יכול להתאים לכל אחד, גם לאנשים שמעולם לא עשו פעילות גופנית בצורה רצינית ועקבית.

החשיבות של בחירת מורה מנוסה לפילאטיס שיקומי

מה שכן חשוב להבין, לעצור ולתת עליו את הדעת, זו השאלה איפה אתם עושים שיעורי פילאטיס שיקומי. היום בתחום הפילאטיס אנחנו רואים שיש לא רק הרבה סוגים של שיעורים, אלא יש גם לא מעט מדריכות טובות שמביאות איתן שנים רבות של ניסיון. לכן עולה השאלה – באיזה מורה לפילטאיס כדאי לבחור? והאם כל המורות יכולות להיות טובות בדיוק באותה המידה? התשובה היא כמובן לא. יש חשיבות אדירה לבחירת מורה טובה לפילאטיס, ובמיוחד כאשר מדובר על הפילאטיס השיקומי.

הדבר האחרון שתרצו זה לגרום לעצמכם נזק נוסף על הנזק שאתם כבר סובלים ממנו. לכן יש טעם לבדוק שאתם בוחרים מורה עם ניסיון, עם ידע ועם כמה שיותר המלצות. ההמלצות רלוונטיות לבחירת המורה הנכונה לכם, כי הן נכתבות בדרך כלל על ידי אנשים כמותכם.

כלומר, על ידי אנשים שכבר סבלו מכאבים שונים ולקחו שיעורי פילאטיס שיקומי עם מורות שונות. לכן, אם תוכלו ללמוד מתוך הניסיון של מי שכבר התמודד עם העניין וכבר עשה שיעורים כאלה, למה לוותר על כך? בצורה כזאת יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את המדריכה הכי טובה ומוכשרת שיש לפילאטיס שיקומי.

סטודיו מטופח שנעים לבקר בו

עוד נתון שחשוב מאוד לשים לב אליו כשרוצים לעשות פילאטיס שיקומי, פילאטיס לנשים בהריון או פילאטיס לכל קבוצה אחרת של קהל יעד, זו שאלת הנוחות שלכם. סביר להניח שגם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים שסובלים מכאבים שונים, עובדים ועסוקים מאוד. לכן ברור מדוע שיעורי הפילאטיס השיקומי צריכים גם להשתלב בצורה נכונה וקלה עם חיי היומיום שלכם. זו הסיבה שבגללה צריך לבדוק, בין היתר, איפה נמצא הסטודיו שבו תעברו את שיעורי הפילאטיס.

האם נוח להגיע אל המקום? והאם האווירה בסטודיו נעימה? אתם עומדים להשקיע בעניין הזה לא מעט זמן ולכן, אם תוכלו לעשות את זה במקום נעים ומטופח, למה שתוותרו על כך? ולמה שתתפשרו על משהו אחר? לכן, אם אתם מחפשים את השילוב הנכון בין מורה מקצועית ובין סטודיו טוב ומושקע, הגיע הזמן שתכירו את עופרה הובר. עופרה הובר היא מדריכת פילאטיס עם הרבה מאוד שנים של ניסיון.

היא עובדת בסטודיו בגבעתיים והיא מציעה מגוון רחב ביותר של שיעורי פילאטיס. לכן, בין אם אתם חושבים על פילאטיס שיקומי ובין אם תרצו לעשות שיעורים אחרים של פילאטיס, זו הכתובת הנכונה עבורכם. אצל עופרה הובר, שזמינה עבורכם במספר 072-3954215, תוכלו גם לעשות שיעורי פילאטיס מכשירים.

לכן, אם הבריאות שלכם חשובה לכם ואם אתם לא רוצים להמשיך ולסבול מכאבים שונים, למה שלא תפנו אל עופרה הובר עוד היום? מהר מאוד תגלו גם אתם שפילאטיס זו דרך חיים ולכן לא כדאי לדחות את הדברים. בואו עוד היום לשיעור הפילאטיס הראשון שלכם ותראו שתצאו מרוצים ביותר ועם תחושה פיזית טובה.

פילאטיס שיקומי יתרונות