תרגילי פילאטיס

בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר אנשים בעולם המערבי והתזיזתי לא מצליחים לשמור על אורך חיים גופני בריא. כאשר לא מקפידים על פעילות גופנית סדירה ההזנחה באה לידי ביטוי בהשמנת יתר ודיכאון. על כן יותר ויותר רופאים ומומחים ממליצים יותר מאי פעם לערוך פעילות גופנית בכדי לשמור על אורך חיים בריא לשנים ארוכות.

תרגילי פילאטיס, האימון האידאלי
אין ספק שבכל הנוגע עבור פעילות גופנית תרגול בשיטת הפילאטיס הוא אחד האימונים האידיאלים עבור האדם המודרני. שיעורי פילאטיס מוצאים כעת באינספור חדרי כושר כמו גם מרכזי פילאטיס המתמקדים בענף. גדולתם של תרגילים אלה הוא שמדובר בשיטת אימון גופנית אשר לא מתישה את הגוף אך מקנה לכל מי שמקפיד לערוך תרגילים אלו באופן קבוע ומבוקר גוף גמיש חטוב ושרירי. במהלך התרגילים, מבצעים תחילה מתיחות ייחודים לענף באמצעותם מגיעים לתנוחות ומתיחות גוף אשר לעולם לא היינו משיגים במהלך רוב רובם של סוגי הפעילות גופנית השונים.

מטרת מתיחות לפני תרגול
המטרה בביצוע המתיחות בסוגים שונים של תרגילים אלה היא להרגיל את הגוף להיות בתנוחות שמבצעים באימון, וכך המתיחות עוזרות להאריך ולחזק את שרירי הגוף ולשפר את היציבה. תרגילי פילאטיס הינם שיטת אימון המתבססת על מזרן או מכשירים. תרגילים כמו אלה מתמקדים בהארכת השרירים ועבודה על שרירי גוף פנימיים. במהלך כל תרגיל מושם דגש רב על נשימה, שליטה ודיוק תנועות הגוף.

למי מיועדים תרגילי פילאטיס?
התרגילים מתאימים לכל אחד, גברים ונשים, ילדים ומבוגרים, בריאים או הסובלים מפציעות. נשים יפיקו תועלת במיוחד מסוגים רבים
של תרגילים כיוון שהם עוזררים למניעת צניחת הרחם. בנוסף,
תרגילים אלו מתאימים גם לנשים הריון מאחר שהשיטה מבוצעת באיטיות, גם אנשים המתקשים באימון מהיר יכולים לערוך תרגילי פילאטיס ולהפיק מהם את המירב. עפרה הובר המנחה אינספור תרגילים בסטודיו פילאטיס ברמת גן מציגה כעת מגוון שיעורים המבוססים על תרגילים לגברים, לנשים כמו גם לנשים בהריון. הצטרפו גם אתם לסטודיו פילאטיס ברמת גן ותהנו מאורך חיים בריא ופרודוקטיבי.